Wednesday, February 11, 2009

Kawan tu bukan macam . . .

Ktorg smpi ofis awl seyh..8.33am..padahal kelas start kul 9am..masuk2 xda org tuh...ok la kan skali skala kita kna jadi pendahulu but slalunya ktorg la yg akhir...huhuhu...arini ak ada artikel menarik tentang kawan..besala hari2 aku kt sni slalu terkenangkan saat2 bersama ngn memembe...waa mish korg2...read out below k..artikel ni ak dapat dari e-kampung@googlegroup..kawan tu bukan mcm.....


1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL.
Mula-mula kejar.. dah dapat sepak..

2) kawan tu bkn mcm main SKATE.
Mula-mula gosok..lepas tu pijak...

3) kawan tu bkn mcm main RAGBI.
Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS..
dah pakai, buang..

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS.
Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah
takde..hujan gerimis baru muncul..

7) kawan tu bkn mcm KERETA.
Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE..
kejap ade kejap takde..

9) kawan tu bkn mcm BANK.
Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik.



lagi..kawan tu mcm ape ek..??
haaa...kawan tu mcm korg2 lah..
bila ak tampal artikel kt sni, korg rajin jgk la baca sampai sini kn ..

walau ape pn tanggapan org ttg KAWAN..bagi ak, kawan tu penting..
kawan xkan biarkan kwn dia yg lain menangis, bsedey, bduka n mcm2 lgi lah..
kwn yg sejati jgk sorg kwn yg bule dok sembang n discuz ttg mcm2 benda..

yg penting...kwn akn sntiasa mhadiahkan senyuman nya yg termanis utk kawan2 lain... ;]

1 comment:

myfr3ak said...

6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah
takde..hujan gerimis baru muncul..


kira ok la, dari dia muncul time cerah je.. time gerimis, hilang tah kemana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...